منتدى اجدع اصحاب
will come

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى اجدع اصحاب
will come
منتدى اجدع اصحاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
المواضيع الأخيرة
» لسجن 3 سنوات لأم باعت طفلها بـ600 جنيه
ايه اللي انت عاملو في البنات يا تامر....؟ Emptyالخميس يناير 14, 2010 3:42 am من طرف 2mr el.a7zan

» مسابقة الأغاني
ايه اللي انت عاملو في البنات يا تامر....؟ Emptyالأربعاء يناير 13, 2010 9:49 am من طرف 2mr el.a7zan

» ريم وأمنيتها...والله ممكن تعيطوا
ايه اللي انت عاملو في البنات يا تامر....؟ Emptyالجمعة ديسمبر 18, 2009 3:08 am من طرف the BOSS

» بصراحه مفيش اغرب من الحديقه دي
ايه اللي انت عاملو في البنات يا تامر....؟ Emptyالخميس ديسمبر 03, 2009 3:31 am من طرف yoyo_m

» اختبر شخصيتك
ايه اللي انت عاملو في البنات يا تامر....؟ Emptyالأربعاء ديسمبر 02, 2009 7:09 am من طرف yoyo_m

» اشرب من فوق وكل تحت
ايه اللي انت عاملو في البنات يا تامر....؟ Emptyالأربعاء ديسمبر 02, 2009 7:05 am من طرف yoyo_m

» زواج فوق السحاب
ايه اللي انت عاملو في البنات يا تامر....؟ Emptyالأربعاء ديسمبر 02, 2009 7:01 am من طرف yoyo_m

» رائحة الياسمين..........قصة جميله اعجبتني
ايه اللي انت عاملو في البنات يا تامر....؟ Emptyالأربعاء ديسمبر 02, 2009 6:58 am من طرف yoyo_m

» ابشع حادث لدرجه ناريه انصحك بعدم الدخول
ايه اللي انت عاملو في البنات يا تامر....؟ Emptyالأربعاء ديسمبر 02, 2009 6:49 am من طرف yoyo_m

ايه اللي انت عاملو في البنات يا تامر....؟

3 مشترك

ايه اللي انت عاملو في البنات يا تامر....؟ Empty ايه اللي انت عاملو في البنات يا تامر....؟

مُساهمة من طرف yoyo_m الخميس أغسطس 27, 2009 11:29 am

انا كنت عايزة اكلمكوا في موضوع يمكن ناس كتير اتكلمت فيه ويمكن اتكلمتوا فيه مع نفسكوا....
ايه سبب الي البنات بيعملوه في تامر لمل بيشوفوه واحيانا بيعوروه

طب ليه كل ده اللي بتعمل كده مبتفكرش في نفسها ومنظرها قدام اهلها بلاش... قدام خطيبها قدام عيالها لو كبروا وشافوا الصور دي اكيد منظرها هيبقى زبااااااااااااااااااااااااااااااالة اوي ومش هتعرف تودي وشها فين
انا عايزة كل واحدة تقرا الموضوع ده تقول لو شافت تامر هتعمل ايه وانا هبدا
انا لو شفته ممكن معملش حاجة وممكن اخد معاه صورة بس ممكن مخدش كمان يا جماعة تامر مهما عمل هو فنان وانسان مش اكتر وبرضو هيفضل غريب تخيلي نفسك (مقصدش حد والله)بتعملي اللي قلتوا في الاول على البنات مع واحد غريب دانا متاكده مبتعملهوش مع قرايبك
بس يا ريت متتخيلوش ان الموضوع تافه وتردوا
thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanks for you
yoyo_m
yoyo_m

http://www.agd3sohap.yoo7.com

ايه اللي انت عاملو في البنات يا تامر....؟ Empty رد: ايه اللي انت عاملو في البنات يا تامر....؟

مُساهمة من طرف البرنسيسه السبت سبتمبر 12, 2009 12:53 pm

بجد والله والله الموضوع ده مهم جدا
انا عن نفسي لو شفتو هسلم عليه بئيدي بسسسسسسسسسسس
وهكلم معاه
واخد معاه صوره
واخليه يكتبلي اي حاجه بس
ومقلش لبابا عشان ميدبحنيش
قبل ده كلو وحشتيني جدا جدا يا قمر
وشكرا على الموضوع الجميل ده
البرنسيسه
البرنسيسه
Admin
Admin

https://agd3sohap.yoo7.com

ايه اللي انت عاملو في البنات يا تامر....؟ Empty رد: ايه اللي انت عاملو في البنات يا تامر....؟

مُساهمة من طرف yoyo_m الأربعاء سبتمبر 16, 2009 7:44 am

وانتي كمان وحشانيييييييييييييييييييييييييي موووووووووووووت يا قمر بس معلش مش هعرف اشوفك عشان انا مش جية المدرسة تاني
وميرسي على رايك
yoyo_m
yoyo_m

http://www.agd3sohap.yoo7.com

مُساهمة من طرف 2mr el.a7zan السبت سبتمبر 19, 2009 10:35 pm

لا بصراحة انا لو شفتو في الشارع همشي عادي ولا كأني شفت حد يمكن بس ابتسملو عشان يعرف اني مبكرههوش اصل انا عندي وجهة نظر ان الفنانين عموما بشر زينا يعني مش همحلو لو اتصورنا معاهم ولا هتطلعلنا شعرة زيادة لو وقفنا جنبهم بس

والف الف شكر على التوبيك الروعة
2mr el.a7zan
2mr el.a7zan

- مواضيع مماثلة